Graffitibilder

Jag tycker att bilden är cool och eftersom att det är ett rådjur. Rådjur tycker jag är fina och dem lever i skogen. Det här rådjuret är speciellt. Detta rådjur har funnits lite överallt i stockholm och den är ganska speciell. Jag tycker att det är konst eftersom att den sitter lite överallt och det är charmigt. Lagen tycker att det är olagligt.
Jag tycker att denna figur är otroligt cool och jag kallar det för konst. Det är en blå figur med ett öga och tänder. Det är kosnt eftersom att det är en bild och inte bara kladdigt med text. Lagen tycker att det är olagligt.
Jag tycker att detta också är konst eftersom att den inte är så vanlig och cool. Staten tycker inte heller om denna typ av konst eftersom att det är nålltollerans mot "street konst". Kakel är ju ändå ganska nytt och ganska sältsynt. Och det är coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0